wtorek, 8 marca 2022

Problemy techniczne

Pojawiły mi się ostatnio problemy techniczne z blogiem. By go uporządkować stworzyłem kopię zapasową, po czym spróbowałem przywrócić z niej bloga. Niestety doszło do duplikacji postów przy niewłaściwym wyświetlaniu się. Usunąłem więc wszystkie tematy, ale wygląda na to, że system blogspotu zgłupiał i chwilowo nie mogę przywrócić działającej kopii zapasowej pod tym adresem. Ale nie martwcie się, wierzę, że za kilka dni to się uda. Do tego czasu, pełna kopia bloga ze wszystkimi tematami, opisami i linkami będzie chwilowo dostępna tutaj:

KOPIA

W najgorszym wypadku strona kopii stanie się stroną główną, tylko oznacza to usunięcie wszystkich obserwatorów, za co najmocniej przepraszam. Postaram się jednak, by do tego nie doszło i mam nadzieję, że wkrótce będzie wszystko działać w miarę dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz